تبلور روحیه امید و باور در بین توانیابان مشهود است

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از جذب و بکارگیری ۶۵ نفر از توانیابان تحت پوشش در دستگاه های اجرایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی برگزاری اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در دستگاههای دولتی با حضور رئیس، معاون و کارشناسان واحد جهاد دانشگاهی، مدیرکل، معاون امور توانبخشی و جمعی از کارشناسان و منشی های همکاری کننده در برگزاری آزمون در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

در این آیین رسولی رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل ضمن قدردانی از مجموعه تلاشهای همکاران بهزیستی در برگزاری آزمون استخدامی معلولان که برای اولین بار در سطح کشور و استان اردبیل برگزار شد گفت: فرهنگ قدردانی و سپاس از مجموعه زحمات تلاشگران و همکاران یک مجموعه متعهد و پرتلاش کاری بسیار هنرمندانه و ارزشمندهست بنا براین لازم می دانم از تمام تلاشهای بسیار ارزشمند دولت شهید جهمور و همکاران سخت کوشش بهزیستی کشور در برگزاری این آزمون نهایت قدردانی را داشته باشم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل با بیان این که اجرای این آزمون با سایر آزمونهای برگزار شده شرایط و ویژگی خاصی داشت گفت: نوع و شرایط رقابت معلولان در این آزمون نشان داد که خدمت رسانی به این عزیزان اتحاد، همدلی و عشق و ایمان می خواهد که خوشبختانه با همکاری و تعامل بین بخشی شاهد این اتفاق خوب در استان بودیم.

وی ادامه داد:در این رقابت بحق هویت بخشی، شخصیت دهی و ارج نهادن به شان و قدر و منزلت این افراد بسیار حائز اهمیت بود علاوه بر اینکه بحث اقتصادی مسئله ای مهم هست اما احساسی که فرد در کسب استقلال و ورود به سیستم های اداری کسب می کند  قابل توصیف نیست و دیگر اینکه هماهنگی و همکاری بین بخشی خود هارمونی و زیبایی مضاعفی به روند آزمون می بخشد.

در ادامه حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از مجموعه تلاشهای صورت گرفته توسط تمامی دست اندرکاران اجرا کننده آزمون استخدامی معلولان گفت: یکی از یادگاریهای ماندگار و به یاد ماندنی دولت شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و پیگیری های مجدانه همکاران خدوم سازمان بهزیستی کشور امکان جذب برای بیش از ۴۳۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح کشور بود تا این عزیزان در رقابتی فشرده به مصاف هم رفته و توانمندی های خود را به منصه ظهور برسانند.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب خاطر نشان ساخت: یکی از مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت برای مجموعه بهزیستی بحث جذب ۳ درصد معلولان در دستگاههای دولتی بود که علیرغم گذشت سالهای بسیار، امکان بهره مندی این عزیزان از حضور و اشتغال در دستگاههای اجرایی حاصل نگردیده بود بحمداله تعدد ۲۵۹ نفر از توانیابان در این آزمون و در سطح استان اردبیل به رقابت پرداختند که در نهایت تعداد ۶۵ نفر از این ولی نعتمان پس از طی مراحل آزمون جذب و مشغول بکار خواهند شد.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود با ارج نهادن به تلاشهای مجموعه جهاد دانشگاهی، همکاران استانی و شهرستانی بهزیستی طی هماهنگی های صورت گرفته قبل و بعد از اجرای آزمون شاهد تعامل و هم افزایی بین بخشی بسیار مطلوبی با دستگاه همکاری کننده داشتیم که مجموعه تلاشها ثابت کرد خدمت به خلق بویژه توانیابان تحت پوشش توفیقی مضاعف می طلبد و این فرصت به یاری پروردگار کاملاً محقق و باعث خرسندی این عزیزان و خانواده های آنان شد.

وی تصریح کرد: تحقق مطالبات وی نعمتان تحت پوشش خبر از تبلور روحیه ایمان، باور و امید به آینده را در اذهان این قشر از جامعه تقویت و مشهود ساخت تا جامعه و مسئولان نسبت به تعهدات خود در قبال عمل به قانون حمایت از معلولان نگاهی ویژه و خاص داشته باشند.

گفتنی است در پایان این نشست به پاس تلاشهای صورت گرفته با خلق حماسه ای دیگر در کسب رضایت ولی نعتمان تحت پوشش و فراهم نمودن شرایط برگزاری مطلوب این رویداد بزرگ از کلیه عوامل همکاری کننده در آزمون با اهداء لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 109687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد