فراخوان نخستین جشنواره ملی اعطای نشان نیکوکاری؛ ویژه تشکل‌های خیریه؛ منتشر شد

دبیرخانۀ جشنواره ملی اعطای نشان نیکوکاری که با همت نهادهای حاکمیتیِ مرتبط با نیکوکاری، شبکه‌های ملی نیکوکاری و جمعی از کنشگران اجتماعی تشکیل شده است، فراخوان نخستین دورۀ این جشنواره را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، از اهداف این جشنواره می‌توان به «ترویج و گسترش کار تخصصی و حرفه‌ای در فعالیت‌های نیکوکارانه»، «معرفی الگوهای برتر حوزه نیکوکاری» و «تجلیل از تشکل‌های خیریه برتر» اشاره کرد.

عموم خیریه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های خیریه دارای مجوز سراسر کشور که در سه عرصۀ «ارائه خدمات حمایتی و معیشتی»، «عمران و آبادانی» و «توسعۀ زیست‌بوم احسان و نیکوکاری» فعال هستند، از امروز تا ۱۵ مردادماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت Neshanenikookari.ir ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به برگزیدگان این جشنواره که پس از انجام فرایند داوری در پاییز سال جاری معرفی می‌شوند، نشان نیکوکاری و تسهیلات ویژه اعطا خواهد شد.

گفتنی است سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان امور اجتماعی کشور، سازمان بهزیستی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت اجتماعی فراجا، بنیاد تعالی اجتماعی زندگی، مرکز خیر ماندگار، شبکه ملی خیریه‌های حامی ایتام و شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه از برگزارکنندگان این جشنواره هستند.

کد خبر 110092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد