در رسانه| تجلیل از عوامل اجرایی جهاددانشگاهی اردبیل در برگزاری آزمون استخدامی معلولان

عوامل اجرایی جهاددانشگاهی استان اردبیل در برگزاری آزمون استخدامی اختصاصی معلولان از سوی اداره کل بهزیستی استان اردبیل تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل،  حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، ۲۲ خردادماه آزمون استخدامی معلولان دستگاه‌های دولتی را از اهداف به جامانده رئیس‌جمهور شهید اعلام کرد و گفت: این آزمون از محل استخدام سه درصد معلولان در دستگاه اجرایی که از سنوات گذشته اجرایی نشده بود برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون چهار هزار و ۳۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی کشور مشغول به کار خواهند شد که در استان اردبیل ۲۵۹ نفر از مددجویان تحت پوشش ثبت‌نام کرده بودند که ۶۵ نفر از این افراد در دستگاه‌های اجرایی جذب خواهد شد.

رضایی با تقدیر از عوامل اجرایی آزمون در جهاددانشگاهی استان اردبیل و برگزاری منظم و بی‌عیب و نقص آن تصریح کرد: برگزاری هماهنگ و همکاری ستودنی در این آزمون ثابت کرد که با هم‌افزایی می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد که در جهاددانشگاهی این ظرفیت برای فعالیت‌های دیگر دیده می‌شود.

در ادامه این جلسه حسام رسولی، رئیس جهاددانشگاهی اردبیل برگزاری چنین مراسمی را احیای فرهنگ قدردانی دانست و گفت: فرهنگ قدردانی فرهنگی ارزشمند است و جا دارد از مسئولان بهزیستی از برگزاری چنین مراسمی و ارج نهادن به برگزاری چنین آزمونی قدردانی کنیم.

وی درجه سختی برگزاری این آزمون را دوچندان دانست و افزود: ابراز خوشحالی معلولان در راستای تحقق وعده‌های داده شده از یک سو و هویت و شخصیت دادن به این افراد از سوی دیگر زیبایی‌ها این آزمون بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: هماهنگی و همدلی بین دو مجموعه جهاددانشگاهی و بهزیستی بسیار ستودنی است و این نشان می‌دهد که انجام کارهای بزرگ بین این دو دستگاه به جهت هم‌افزایی ارزشمند قابل اجراست.

در این مراسم عوامل اجرایی این آزمون در اداره‌کل بهزیستی و جهاددانشگاهی تجلیل شدند و از جهاددانشگاهی استان اردبیل رسولی، رئیس جهاددانشگاهی، بهرنگ کوهی، معاون آموزش و کارآفرینی واحد، فردین محمودی، مدیر حراست واحد، میثم ضارب‌نیا، مهرداد موجبی و عباس فدا با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

کد خبر 110043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد