اختصاص بیش از یک میلیارد ریال اعتبار به سالمندان معلول تحت پوشش بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود از اختصاص یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات به سالمندان معلول تحت پوشش این بهزیستی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش اداره بهزیستی شهرستان ایجرود، رضا نوروزی با اعلام اینکه در طی شش ماهه اول سال جاری یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و کمک هزینه بلاعوض به سالمندان معلول تحت پوشش این اداره تخصیص یافته است، افزود: در همین راستا سه مورد تسهیلات اشتغال  زایی در زمینه دامداری و فرشبافی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ هزار ریال به سه تن از سالمندان معلول تحت پوشش این بهزیستی اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان ساخت: دو مورد تسهیلات اشتغال نیز بصورت بلاعوض به مبلغ ۸۰ میلیون ریال به دو تن از سالمندان معلول جهت راه اندازی خواروبار فروشی و دامداری در شش ماهه اول سال جاری اعطا شده است.
نوروزی در ادامه با اعلام اینکه کمک هزینه های تهیه لوازم توانبخشی برای سالمندان نیز از اهم اقدامات انجام یافته در این ایام می باشد، افزود: در راستای مناسب سازی محل سکونت سالمندان معلول نیز ۶۰ میلیون ریال به دو تن از سالمندان جهت مناسب سازی محل زندگی تخصیص یافته است.
وی با اعلام اینکه ۸۴۷ نفر مددجو تحت پوشش واحد توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان ایجرود می باشد، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۱۲۶ سالمند تحت پوشش بهزیستی ایجرود می باشد که از این تعداد۹۸  نفر سالمند دارای معلولیت جسمی ، شنوایی، بینایی و اعصاب و۲۸  نفر سالمند از کار افتاده  زن سرپرست خانواده بوده و از حمایت های اداره بهزیستی برخوردار می باشند.

کد خبر 24016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد