پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت

حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی در پیامی، فرا رسیدن عید سعید قربان، عید غدیر خم و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.

️بسم الله الرحمن الرحیم

الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً

دهه امامت و ولایت با عید سعید قربان آغاز می‌شود و با عیدالله اکبر، عید بزرگ غدیرخم به پایان می‌رسد، آغاز این دهه با عیدی که در آن باید به قربانی کردن و ذبح نفس و نفسانیات پرداخت و انسان برای اثبات عبودیت و بندگی خود باید دل از دنیا بریده و عدم تعلق خود به دنیا و نفسانیات را با قربانی کردن و عبادت اعلام دارد.

دهمین روز از ماه ذی الحجه سالروز مرور درس بزرگ انسانیت و برترین جلوه عبودیت است تا همواره بیاد داشته باشیم که پرتو عشق الهی تنها در سایه خلوص اندیشه و تبری جستن از هوای نفس قلوب بندگان را روشن کرده و آنان را از ظلالت و گمراهی می رهاند.

این عید خجسته در حالی از راه می رسد که دل های بندگان در زلال عرفه از زنگار معاصی پاک گشته و عطر استجابت دعای بندگان مشام جان مسلمانان را می نوازد تا عاشقان کوی دوست را که جز به رضای خداوند نمی‌اندیشند بشارت دهد که با توسل به مقام ربوبیت حضرت حق و دل کندن از غیر او مسیر سعادت و نیکبختی را برگزیده اند.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید قربان؛ روز تجلی کمال انسانی و عید سعید غدیر خم؛ روز امامت و ولایت را حضور شما همکاران بزرگوار و خانواده بزرگ بهزیستی استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده؛ از درگاه خداوند منان مسالت دارم؛ به یمن این دو عید بزرگ؛ همه ی ما را از نعمت هدایت و سعادت رستگاری در دو جهان برخوردار فرماید و ما را از پیروان راستین صراط مستقیم خود که به وسیله پیامبران و اولیاء بر حق روشن و آشکار گردیده؛ قرار دهد.

                                                                                                                                                                                                                    حسن شرفی

                                                                                                                                                                                                                       مدیرکل

کد خبر 110117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد