برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان

اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان، با حضور مدیرکل، امام جماعت اداره کل، مسئولین واحدهای حراست، گزینش، روابط عمومی و کارشناس امور فرهنگی بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، در این جلسه حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان، ضمن خوش آمد گویی به اعضاء با توجه به در پیش بودن دهه امامت و ولایت، این ایام را فرصت مناسب و ارزشمندی برای بیان فلسفه غدیر و تبلیغ فرهنگ غنی غدیر بیان کرد و بر برگزاری با شکوه برنامه های این ایام تاکید کرد.
️حجت الاسلام نخعی امام جماعت اداره کل بهزیستی استان در این جلسه، در خصوص اهمیت و جایگاه ولایت مطالبی بیان داشت و گفت: باید از همه ی ظرفیت ها برای معرفی جایگاه غدیر استفاده شود. وی افزود: امید است با برنامه ریزی، همکاری و تعامل، برنامه های دهه ولایت و امامت در سطح اداره کل و ادارات بهزیستی شهرستان ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
️در این نشست که با هدف هم اندیشی و تبیین اهداف و برنامه های دهه امامت و ولایت برگزار شد، اعضای جلسه برنامه های پیشنهادی خود پیرامون دهه فوق را بیان داشتند و تصمیمات لازم در خصوص برگزاری باشکوه دهه امامت و ولایت اتخاذ گردید.
️آذین بندی فضای اداره کل، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و جامعه هدف، برگزاری مراسم جشن غدیر، برگزاری زیارت عاشورا، برگزاری دوره آموزشی و تبیینی با محوریت سیره زندگی مولی متقیان حضرت علی (ع) از مهمترین برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت در اداره کل بهزیستی استان خواهد بود.

کد خبر 109640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد