مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با فرماندار و امام جمئه شهرستان فردوس دیدار کرد

حسن شرفی مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی عصر روز گذشته در فردوس با فرماندار و امام جمعه این شهرستان دیدار کرد

دیدار با فرماندار

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی شرفی مدیر کل و رحیمی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در ادامه سفردوروزه خود به بخشهایی از استان ،عصر روز گذشته با همراهی  نوروزی مقدم رئیس بهزیستی فردوس به دیدار  فرماندار و امام جمعه این شهرستان رفتند.
شرفی در دیدار با فرماندار به کسب رتبه اول بهزیستی شهرستان فردوس در ارزیابی عملکرد بهزیستی ادارات استان در سال اخیر خبرداد و از همراهی فرماندار با مجموعه بهزیستی فردوس تقدیر و تشکر نمود.
وی  توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی را یک اولویت برشمرد وافزود: در این زمینه  مشوق های زیادی توسط بهزیستی ارائه می گردد مانند تسهیلات کم بهره اشتغال، مشوق های بیمه ای برای کارفرما، عدم قطع مستمری پس از دریافت وام و...

شرفی گفت: با برگزاری آزمون استخدامی که اخیرا و برای اولین بار ویژه معلولین برگزار گردید تعداد ۶۰ نفر در دستگاه های دولتی بکارگیری خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی داشتن نگاه ویژه فرماندار به مجموعه بهزیستی در توزیع اعتبارات  تملک را خواستار شد.
مهندس روشن فرماندار شهرستان فردوس هم ضمن تشکر از حضور مدیرکل بهزیستی موفقیت کسب رتبه‌ برتر بهزیستی شهرستان  را تبریک گفت و داشتن نگاه ویژه بهزیستی به جامعه هدف خود را ستودنی دانست .

وی به اقدام ملی مسکن بخصوص جامعه هدف بهزیستی اشاره‌ای نمود و اعتبارات تخصیص یافته به افراد از سوی بهزیستی و پیگیری معافیت های این افراد را در خصوص سهم آورده اولیه که از جانب بانک‌ها درخواست می گیرد را خواستار شد.

دیدار با امام جمعه
شرفی مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی  ضمن تقدیر از امام جمعه محترم در خصوص همراهی و مساعدت در اجرای برنامه های بهزیستی که منجر به کسب رتبه برتر بهزیستی شهرستان گردیده گزارشی از خدمات و برنامه‌های بهزیستی ارائه نمود و به ۳۰ درصد افزایش مستمری جامعه هدف بهزیستی اشاره نمود و افزود: کلیه افراد پشت نوبت مستمری ثبت سامانه شده وبزودی نسبت به برقراری مستمری برای آنها اقدام خواهد شد.
حجه السلام شاکری امام جمعه  شهرستان هم در این دیدار  حضور مستمر مدیر کل بهزیستی به شهرستان را نشان از پیگیری و جدیت وی در امورات دانست و کسب رتبه برتر بهزیستی شهرستان را قابل تقدیر برشمرد و فعالیت و دامنه گسترده بهزیستی با توجه به بیشترین مراکز زیر مجموعه در شهرستان و توجه ویژه به مراکز و جامعه هدف بهزیستی و رضایت مندی این مراکز و افراد را با توجه به مراجعات و حضور در بازدید از مراکز ستودنی دانست.

کد خبر 110096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد