مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی با کارکنان بهزیستی شهرستان فردوس دیدار کرد

حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی در اولین دقایق کاری دومین روز سفرخود در استان طی نشستی در سالن اجتماعات بهزیستی فردوس با کارکنان بخش دولتی بهزیستی در این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی ، همزمان با شروع  روز جاری شرفی مدیرکل بهزیستی استان بهمراه رحیمی معاون پیشگیری و امور اجتماعی بهزیستی استان در دومین روز سفرداخل استانی خود در نشستی صمیمی  با رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان فردوس دیدار نمودند.
نوروزی مقدم رئیس بهزیستی شهرستان فردوس در ابتدای این جلسه گزارشی از خدمات و برنامه های سال گذشته که منجر به کسب رتبه برتر بهزیستی شهرستان گردید ارائه نمود و برنامه‌های اجرایی و احداث خوابگاه اورژانس اجتماعی و اختصاص دو دستگاه وسیله نقلیه اداری به توجه به فرسودگی خودروهای اداری از محل اعتبارات تملک سال گذشته را به فال نیک دانست و برنامه های اجرایی درطول سالجاری و درخواست های اداره شهرستان را به طور مختصر بیان نمود.
شرفی مدیرکل بهزیستی استان هم کسب رتبه اول بهزیستی شهرستان فردوس را در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به تمامی کارکنان تبریک گفت واین مهم را مرهون تلاشهای تمامی کارکنان دانست.
در ادامه کارکنان مسائل ، پیشنهادات و انتظارات خود در هر حوزه کاری بیان نمودند وپاسخ خودرا مستقیما از مدیرکل و معاون امور اجتماعی دریافت کردند.

کد خبر 110109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد