بهره مندی ۱۲ هز ا و ۷۰۰ نفر از آموزش های پیش از ازدواج

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی از بهره مندی بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر از افراد مجرد بالای ۱۸ سال از آموزش های پیش از ازدواج در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت هفته ازدواج کارگاه آموزش پیش از ازدواج ویژه کارکنان بهزیستی و مراکز غیر دولتی با حضور مدیرکل، معاون امور توسعه پیشگیری و جمعی از کارکنان مجرد توسط مدرس دانشگاه در سالن جلسه اداره کل برگزار شد.

در این کارگاه حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه حوزه های تخصصی توانبخشی، امور اجتماعی و امور توسعه پیشگیری در برگزاری مطلوب کارگاه آموزشی گفت: یکی از مسائل بسیار مهم بحث آموزش مهارت های زندگی در سال جاری هست که تا کنون بالای ۵ هزار نفر از افراد جامعه از مهارتهای فوق برخوردار شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که آموزش مهارت های زندگی باید از خردسالی به فرزندان انتقال یابد گفت: با توجه به تعامل مطلوب گروه های سلامت روان و حوزه اورژانس اجتماعی و ورود کارشناسان تخصصی به مدارس توانسته ایم گام های خوبی در این زمینه برداریم  لذا در این رابطه به نظر می رسد مهارت های زندگی باید از سنین پایین به فرزندان آموزش داده شوند تا در آینده شاهد جامعه ای سالم و بدور از هرگونه آسیب اجتماعی داشته باشیم.

رضایی افزود: آموزش مهارت های زندگی خانواده برای ۱۰ هزار نفر، آموزش پیش از ازدواج بالای  ۱۸ سال به تعداد ۱۲ هزار و۷۰۰ نفر، تماس تلفنی بیش از  ۲۸ هزار مورد، مشاوره حضوری دولتی ۲ هزار و ۴۵۰ نفر، مراجعه ۳۷ هزار نفر به مراکز مشاوره، کنترل و کاهش طلاق، سازش و مشاوره۳ هزار و۵۰۰ نفر و غربالگری اضطراب ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از جمله فعالیتهای حوزه پیشگیری هستند که در سال گذشته ارائه شده و این خدمات تداوم دارد.

کد خبر 110038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد