🔸بروجرد [] نشست هم اندیشی بمنظور احداث مرکز آموزشی برای کودکان طیف اوتیسم در شهرستان بروجرد

نشست هم اندیشی مدیر کل بهزیستی استان با فرماندار و نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بمنظور احداث مرکز آموزشی برای کودکان طیف اوتیسم در شهرستان بروجرد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان در این نشست که نماینده مردم بروجرد، فرماندار، مدیر کل بهزیستی، مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی، رئیس اداره بهزیستی بروجرد، رئیس شبکه بهداشت و اعضای شورای شهر حضور داشتند بر ضرورت ساخت یڪ مرکز آموزشی تحت نظارت بهزیستی برای کودکان طیف اوتیسم تاکید شد.
همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه ضمن قدر دانی از حضور مسئولین شهرستان در این جلسه گفت:  اوتیسم یک اختلال است که از آن به درخود ماندگی تعبیر می شود. و هنوز در کشور ما ناشناخته است و خانواده های دارای فرزند اوتیسم با مسائل و مشکلات زیادی روبرو هستند.
وی در ادامه تصریح کرد مشکل دیگر خانواده های دارای طیف اوتیسم هزینه های بالای کاردرمانی، توانبخشی و آموزشی است که اغلب خانواده ها از پس آن بر نمی آیند و همین امر باعث می شود کار درمان را نصفه و نیمه رها کنند.
در این جلسه در مورد موضوعاتی چون اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما، آموزش، بهداشت و درمان و همچنین احداث یڪ مرڪز آموزشی برای کودکان طیف اوتیسم بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 109982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد