🔸ملاقات مردمی با مددجویان و جامعه هدف + تصاویـــر 

مدیر کل بهزیستی لرستان با جامعه هدف دیدار و گفتگـــــو ڪــرد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، در راستای تڪریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل، مشکلات و چالش های پیش روی مددجویان و جامعه هدف، مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه معاون پشتیبانی و روسای اداره پذیرش، مدیریت عملڪرد و روابط عمومی با ایشان دیدار و گفتگـــو کرد.
همایون عمودی زاده در این جلسه ضمن تاکید بر توانمند سازی مددجویان و تلاش برای ایجاد زمینه ها و فرصت های برابر برای استفاده معلولان گفت: بحمداله در سال گذشته با تلاش و درایت مدیران وزارت رفاه و سازمان بهزیستی آمار مددجویان پست نوبت به صفر رسیده است و جای بسی امیدواری است ڪه این روند در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه اشتغال و دستیابی به فرصت های برابر در جامعه اسلامی یکی از دغدغه های افراد دارای معلولیت در مسیر رسیدن به یک زندگی عزتمندانه و مستقل است، گفت: بر اساس قانون سازمان ها و نهاد های دولتی موظف و مکلف هستند سه درصد از سهمیه استخدامی خود را به معلولین و جامعه هدف بهزیسای اختصاص دهند.
در این جلسه درخواست بیش از ۳۰ نفر از مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص رسیدگی به مطالبات این عزیزان به معاونت ها و دفاتر ذیربط داده شد.

کد خبر 109671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد