✔ خرم آباد[] فراخوان واگذاری مرکز کاهش آسیب بانوان

اداره کل بهزیستی استان لرستان به استناد بند ۱۲ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت بر اساس دستورالعمل راه اندازی، مدیریت و نظارت بر مراکز تحت حمایت سازمان در راستای واگذاری مرکز غیردولتی درمان وکاهش آسیب زنان از اشخاص حقیقی وحقوقی واجد الشرایط دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، اداره کل بهزیستی استان در نظر دارد به استناد بند ۱۲ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت مصوب ۱۳۸۰/۱۱/۲۷ مجلس محترم شورای اسلامی و با استناد به موضوع ماده ۱۵ قانون اصلاحیه مبارزه با موادمخدر مصوب ۱۳۷۶"مصوب ۱۳۸۹/۰۵/۰۹ مجمع تشخیص مصلحت نظام) و بر اساس دستورالعمل راه اندازی، مدیریت و نظارت بر مراکز تحت حمایت سازمان و همچنین مطابق ماده ۸۰ جز ۳ بند ث قانون برنامه ششم توسعه سازمان بهزیستی در راستای واگذاری مرکز غیردولتی درمان و کاهش آسیب زنان (گذری، سرپناه شبانه وموبایل ون)  از اشخاص حقیقی و حقوقی واجدالشرایط مندرج در جدول ذیل دعوت به همکاری می نماید.

شهرستان

تعداد

نوع مرکز

مدرک تحصیلی

خرم آباد

۱

مرکزغیردولتی درمان وکاهش آسیب زنان(گذری/سرپناه شبانه وموبایل ون)  

حداقل تحصیلات کارشناسی مرتبط بارشته های علوم پزشکی وپیراپزشکی، روانشناسی، مشاوره ومددکاراجتماعی

نکات مهم:

  • موسسات (افراد حقوقی) متقاضی می بایست دارای پروانه تاسیس دارای اعتبار از سازمان بهزیستی بوده و در اهداف آن خدمات حوزه پیشگیری ذکر شده باشد.
  • شخص حقیقی متقاضی می بایست دارای مدرک تحصیلی مطابق با جدول فوق باشد و در وقت اداری در هیچ یک از نهادهای دولتی و غیردولتی اشتغال نداشته باشد.
  • هیچ گونه وابستگی سیاسی و حزبی و اهداف انتفاعی نداشته باشند.
  • دستورالعمل مربوطه را به طور کامل مطالعه نموده و شرایط آن را پذیرفته باشند.
  • ارائه تعهدنامه محضری مبنی بر عدم درخواست یا ارائه هزینه های فراتر از سرانه تعیین شده توسط سازمان بهزیستی کشور.
  • کلیه افراد واجدالشرایط فوق می توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ تا قبل از پایان وقت اداری ۱۴۰۳/۰۳/۲۶به مدت یک هفته و به صورت حضوری درخواست خود را به اداره بهزیستی شهرستان خرم آباد واقع در خرم آباد انتهای خیابان جلال، دفترپیشگیری ازاعتیاد ارائه و ثبت نمایند.

توضیح: متقاضیان منتخب جهت ادامه فرایند پس از بررسی صلاحیت ها، مدارک به کمیته ماده ۲۶ استان ارسال می گردد.

کد خبر 109493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد