🔸خرم آباد [] برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی لرستان در مصلی الغدیر خرم آباد

شمیم میز خدمت بهزیستی لرستان بمنظور ارائه خدمت شایسته و مطلوب و همچنین پاسخگویی بی واسطه به مشکلات مددجویان و جامعه هدف  با حضور مدیر کل، معاون پشتیبانی و امور اداری در مصلی الغدیر خرم آباد برپا شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، روز جمعه میز خدمت، دولت مردم (ارتباط مردمی) با هدف پاسخگویی به مطالبات مددجویان و جامعه هدف در محل مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد برگزار شد.

در این جلسه که مدیر کل بهزیستی، معاون پشتیبانی و امور اداری و سایر همکاران حضور داشتند مطالبات مددجویان و نمازگزاران بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفت.  

در این جلسه مدیران بهزیستی استان به‌ صورت مستقیم و چهره به چهره از نزدیک مسائل و مشکلات مطرح شده توسط جامعه هدف را مورد بررسی قرار دادند و دستورات لازم جهت رسیدگی به دمطالبات این عزیزان  و پاسخگویی سریع داده شد.  

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضور در غرفه میز خدمت بهزیستی لرستان ضمن قدر دانی از خدمات این سازمان بر ضرورت رفع مشکلات جامعه هدف و مردم خواستار توانمند سازی مددجویان و پرداخت تسهیلات اشتغال آفرینی و رفع موانع پیش روی زندگی این عزیزان در مواجهه با زندگی مستقل و فرصت های برابر تاکید کرد.

همچنین در این جلسه استاندار لرستان بهمراه جمعی از معاونین از غرفه میز خدمت بهزیستی لرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان چگونگی رسیدگی به مطالبات مددجویان و جامعه هدف قرار گرفت.

کد خبر 109501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد