کرمانشاه / دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور

صبح امروز دوشنبه یکم خرداد ماه ۱۴۰۲، بهزاد شهبازی میزبان دکتر محمدمهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه:
در این دیدار زوایای مختلف ارتباط با جامعه هدف بهزیستی در استان کرمانشاه به‌خصوص در حوزه پذیرش مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
دکتر محمدمهدی امیری ضمن اشاره به مشکلات اصلی مددجویان از جمله معیشت و ودیعه مسکن گفت: با وجود تخصیص بودجه‌های قابل توجه به جامعه هدف بهزیستی، به دلیل مشکلات اقتصادی موجود در سطح جامعه، همچنان پذیرش با چالش‌ای جدی روبه‌روست.
امیری همچنین با تأکید بر مشکل افزایش ودیعه مسکن، گفت: برخی از مددجویان با توجه به معلولیت‌های خاص، برای تهیه مسکن مناسب مشکلاتی بیش از سایر مستأجرین دارند. در حوزه مسکن زنان بی‌سرپرست به‌خاطر کم‌توانی مالی از اولویت‌های سازمان هستند.
در ادامه مدیرکل بهزیستی استان، ضمن خوشامدگویی به مهمانان، به چالش‌های پیش‌روی مرکز پذیرش بهزیستی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: پذیرش در استان کرمانشاه با توجه به گوناگونی فرهنگی جامعه هدف بسیار پیچیده است. وی افزود: مرکز پذیرش چشم بینا و گوش شنوای بهزیستی است و توجه به دیدگاه‌های کارکنان این حوزه سبب‌ساز کارکرد بهینه سازمان و تسریع خدمت‌رسانی به جامعه هدف خواهد بود.
برای پیوستن به کانال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید 

کد خبر 80063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد