جمع‌بندی سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمانشاه

علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، پس‌از حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان سنقروکلیایی و ادای احترام به مقام شامخ شهداء، کار خود را برای تکریم مددجویان بهزیستی در استان کرمانشاه آغاز کرد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، روز جمعه یکم تیـرماه ۱۴۰۳ را در استان کرمانشاه و در کنار جامعه شریف بهزیستی این استان سپری کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، در راستای "پویش چله خدمت" و گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس‌جمهورِ شهید و یارانش و همچنین در ادامه‌ی مسیر این شهیدان، با هدف ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی، به استان کرمانشاه سفر کرد تا در شهرستان‌های کم‌برخورداری از جمله؛ سنقروکلیایی و هرسین، به نیازها و مطالبات مددجویان پاسخ دهد.

علی‌محمد قادری هدفِ اصلی از این سفر را، استمرار راه رئیس‌جمهور فقید، تکرار و پیگیری موضوعات تکافل اجتماعی و ظرفیت‌سازی اجتماعی عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم به‌ میان مردم برویم و نیاز آن‌ها را جویا شویم؛ نه‌اینکه مردم مجبور شوند به ادارات دولتی رفته و اعلام نیاز کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه برنامه "میز ارتباطات مردمی" و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از افتخارات ما ایجاد یک بستر به نام ظرفیت‌سازی اجتماعی است که یک سکو برای هم‌بسته کردنِ همه دستگاه‌ها، نهادها و گروه‌های مردمی بود که توسط معاون اول رئیس‌جمهور به ارکان دولت و سپس به استانداران ابلاغ شد. آن چیزی که در ظرفیت‌سازی اجتماعی مطرح است؛ گره‌گشایی و تکافل اجتماعی است.

در ادامه این گزارش، بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز اضافه کرد: برای اولین بار در تاریخ سازمان بهزیستی، در شهرستان سنقروکلیایی، حدود ۷۰ خانوار از خدمات جدی و ویژه‌ی این سازمان بهره‌مند شدند.

شایان ذکر است که سفر علی‌محمد قادری به استان کرمانشاه، آورده و برکات زیادی را برای مددجویان و کارکنان بهزیستی به همراه داشت.

در پایان برنامه میز ارتباطات مردمی در شهرستان هرسین، مردمِ قدرشناس این شهرستان، ضمن اهداء گل، از رئیس سازمان بهزیستی کشور بابت تهیه و واگذاری طرح ۱۶۰ واحدی مسکن مددجویان هرسین قدردانی کردند.

گفتنی است که برنامه میز ارتباطات مردمی در محل فرمانداری شهرستان‌های سنقروکلیایی و هرسین، با همکاری مسئولین ارشد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان‌ها برگزار شد و همزمان با اجرای این برنامه، میز ارتباطات مردمی در اداره بهزیستی تمامی شهرستان‌های تابعه برپا شده و رئیس و کارشناسان ادارات بهزیستی در سراسر استان کرمانشاه، به درخواست‌ها و مطالبات مددجویان پاسخ دادند.

سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به کرمانشاه، آورده‌ای ۵ میلیارد تومانی برای جامعه شریف بهزیستی این استان در پی داشت و از بین ۹۰۰ درخواست ارائه شده توسط مددجویان در سراسر استان، ۲۵۰ درخواست مستقیماً توسط علی‌محمد قادری پاسخ داده شد و همچنین دستور پیگیری عاجل تمامی درخواست‌ها صادر شد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد

کد خبر 110607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد