توسعه همکاری بهزیستی و دادستانی شهرستان اسلام‌آبادغرب

تفاهم‌نامه همکاری اداره بهزیستی (اورژانس اجتماعی) و دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب منعقد شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛
 
طی نشستی که در محل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار شد، حسین صفری رئیس اداره بهزیستی این شهرستان، ضمن تبریک هفته ولایت از حمایت‌ها و پشتیبانی همیشگی دادستانی این شهرستان از اقدامات و پرونده‌های مرکز اورژانس اجتماعی تقدیر کرد و به تشریح برنامه اورژانس اجتماعی، گروه‌های هدف این برنامه، چگونگی ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی، معرفی خط تلفن ۱۲۳ پرداخت و بر تلاش سازمان بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی برای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارائه خدمات به گروه‌های هدف این برنامه تأکید کرد.

صفری وجود خدمات اورژانس اجتماعی را از ضروریات جامعه امروزی دانست و گزارشی از عملکرد این مرکز در سال گذشته و سال جاری را ارائه کرد و برخی از اقدامات پیشرو از جمله: طرح پژوهشی و زمینه‌یابی خودکشی که با همکاری مرکز اورژانس اجتماعی و دانشگاه پیام نور درحال اجرا است را تشریح کرد.

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز ضمن تشریح قوانین و اصول همکاری‌های دوطرفه، لزوم تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌ها در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را امری ضروری عنوان کرد.

سید سجاد ملایری تعامل اورژانس اجتماعی و دستگاه قضایی را در پشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی مفید و مؤثر دانست و از اقدامات صورت‌گرفته توسط مجموعه اورژانس اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری اداره بهزیستی (اورژانس اجتماعی) و دادستانی عمومی و انقلاب، با هدف هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های دوجانبه به امضاء طرفین رسید.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد

کد خبر 110482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد