شاهرود ا توزیع بسته های معیشتی بین مددجویان

در شهرستان شاهرود حدود چهار هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش در حوزه امور اجتماعی و توانبخشی وجود دارد که بسته های حمایتی با توجه به بحران کرونا و تعطیلی برخی مشاغل بین این مددجویان توزیع شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بین مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان شاهرود توزیع شد.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گقت: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب بر کمک مومنانه در سخنرانی نیمه شعبان و با عنایت به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این اداره با همکاری اداره کل و همراهی خیرین اقدام به تهیه بسته های حمایتی و توزیع دربین جامعه هدف بهزیستی شهرستان نموده است.

وی افزود : در شهرستان شاهرود حدود چهار هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش در حوزه امور اجتماعی و توانبخشی وجود دارد که این بسته های حمایتی شامل برنج ، روغن ، مرغ ، رب گوجه فرنگی ، تن ماهی ، ماکارونی ، سویا و چای است که با توجه به بحران کرونا و تعطیلی برخی مشاغل بین این مددجویان توزیع شده است .

ایشان در ادامه : به توزیع رایگان اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی بین عموم مددجویان اشاره کرد و گفت: با همدلی و مشارکت موسسات خیریه و خیرین در کنار جامعه هدف سازمان هستیم  تا شرایط بحرانی کرونا آسیب کمتری به مددجویان وارد کند.

کد خبر 17357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد