گرمسار ا گزارش عملکرد در حوزه اشتغال و مسکن

محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار : رسیدن به اهداف پیش بینی شده در یک سیستم و سازمان وابسته به همراهی و همکاری کلیه پرسنل شاغل در آن است و تحقق اهداف تعریف شده در اداره بهزیستی شهرستان گرمسار مدیون و مرحون تلاش های کلیه پرسنل پر تلاش این اداره است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیسیت استان سمنان ، محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه اشتغال و مسکن ارائه داشت .

محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار گفت : یکی از موثرترین راه های توانمندسازی جامعه هدف ایجاد اشتغال پایدار است . به همین منظور اداره بهزیستی شهرستان گرمسار در سال ۹۸ با معرفی ۴۳ نفر از افراد تحت حمایت به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات وام اشتغال که به مجموع نوزده میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است گامی در تحقق این هدف بزرگ برداشته است .

وی تصریح کرد : یکی دیگر از اهداف ایجاد اشتغال برای مددجویان ایجاد انگیزه برای کارفرمایان در جذب افراد تحت پوشش است که در این راستا سازمان بهزیستی با پرداخت حق بیمه کارفرمائی و جبران کارائی معلولین این امر را محقق کرده است و بهزیستی گرمسار در سال گذشته در اجرای این طرح ۶۰ نفر از مددجویان خود را مورد حمایت قرار داده است .

نسیمی گفت : یکی دیگر از ۱۶۰ فعالیت سازمان بهزیستی کشور ساخت و کمک هزینه ساخت مسکن افراد تحت حمایت خود است . بهزیستی شهرستان گرمسار در سال ۹۸ با پرداخت کمک بلاعوض خرید مسکن به ۴ نفر ، کمک بلاعوض ساخت مسکن به  ۲نفر و دریافت معافیت انشعابات (آب و فاضلاب-برق -گاز – صدور پروانه ساخت و عوارض شهرداری ) به ۲۷نفر در این راستا اقدام کرده است .

ایشان در پایان : رسیدن به اهداف پیش بینی شده در یک سیستم و سازمان وابسته به همراهی و همکاری کلیه پرسنل شاغل در آن است و تحقق اهداف تعریف شده در اداره بهزیستی شهرستان گرمسار مدیون و مرحون تلاش های کلیه پرسنل پر تلاش این اداره است . و این خدمات دارای اجری دنیوی و اخروی است و جای تقدیر ویژه دارد .

کد خبر 17339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد