شاهرود ا  ایجاد ۷۳ شغل برای مددجویان بهزیستی شاهرود

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: تعهد تعریف شده برای ایجاد اشتغال مددجویان در سال گذشته برای اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ۴۶ نفر بود که با پیگیری بهزیستی شهرستان در این زمینه تعداد ۷۳ مورد اشتغال در بین افراد تحت پوشش محقق شده است.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: تعهد تعریف شده برای ایجاد اشتغال مددجویان در سال گذشته برای اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ۴۶ نفر بود که با پیگیری بهزیستی شهرستان و با همکاری و همراهی بانک های عامل ، دفاتر کاریابی و سایر ارگان های تعهد بیشتر در این زمینه تعداد ۷۳ مورد اشتغال در بین افراد تحت پوشش محقق شده است.

وی افزود : یکی از دغدغه های مهم و اصلی سازمان بهزیستی توانمند سازی افراد تحت حمایت است که یکی از راه های تحقق این موضوع ایجاد اشتغال پایدار است و این امر با پرداخت تسهیلات  اشتغال، کمک های بلاعوض ، یارانه بیمه گروه هدف و تشکیل گروه های همیار و تعاونی ها در حال پیگیری و انجام است.

ایشان اظهار داشت: مبلغ ۲میلیارد و ده میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۵۳ نفر و حق بیمه سهم کارفرمایی ، خویش فرمایی و ارتقا کارایی به ۱۳۹ نفر توسط بهزیستی شهرستان در سال گذشته پرداخت شد است .

جهانسیر در پایان : زمینه های لازم برای ایجاد اشتغال مددجویان در شهرستان وجود دارد و برای رسیدن  به این هدف اداره بهزیستی شهرستان نیازمند همکاری و همراهی دیگر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی بیش از پیش و تعاملات برون سازمانی دارد .

کد خبر 17237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد