نشست مدیر کل بهزیستی استان سمنان با روابط عمومی

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : جایگاه روابط عمومی بسیار رفیع است و تعامل و همدلی از عوامل مهم و تاثیر گزار در پیشبرد اهداف سازمان می باشد و فعالیت این بخش در شرایط بحرانی جامعه بیشتر مشهود است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نشست مدیرکل با مسئول ، کارشناسان ستادی و شهرستانی روابط عمومی اداره کل برگزار شد .

 در این نشست میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی اداره کل و کارشناسان ستادی حضور داشته و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها و رابطین روابط عمومی بصورت ویدئو کنفرانس شرکت کردند .

در ابتدای این نشست مسئول روابط عمومی اداره کل  گزارشی از عملکرد روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ارائه داد. درج بیش از ۳۰۰ خبر در سایت استان ، درج ۹۰ خبر در خبرگذاری ها با موضوع بهزیستی ، درج ۱۴۰ خبر در روزنامه های استانی ، ساخت بیش از ۲۵ دقیقه موشن با موضوعات تخصصی ، ساخت ۱۳۵ دقیقه کلیپ ، هماهنگی بمنظور حضور مدیرکل و معاونین در ۱۶ برنامه صدا و سیما استان و مشارکت در برگزاری ۳۰۰ ساعت دوره آموزشی بخشی از ارائه عملکرد ایشان بود .

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان نکاتی در اهمیت و نقش روابط عمومی و رسانه ها در جامعه امروزی و دستگاههای اجرایی بیان داشت.

ایزدپور اظهار داشت:در دنیای امروز با نظر بر اهمیت رسانه ها و فضای مجازی از آن بعنوان قوه چهارم یاد می کنند چرا که ارائه اخبار و عملکرد و خدمات ارائه شده و شناساندن آن به آحاد جامعه منوط به نحوه فعالیت روابط عمومی ها می باشد.

وی افزود:تاثیر اخبار و رسانه در عصر کنونی پا فراتر گذارده تا جایی که در بسیاری از تصمیمات کشور نقش مهم و تاثیرگذاری دارد .

مدیر کل بهزیستی استان سمنان سپس ادامه داد: با عنایت به بیش از ۱۷۰ فعالیت سازمان بهزیستی از روابط عمومی ها  انتظار می رود در بخش شناساندن فعالیتهای شاخص و تخصصی این سازمان و علی الخصوص در بخش جذب و جلب مشارکتهای مردمی تلاش بیشتر داشته باشند.

ایزدپور بیان داشت:جایگاه روابط عمومی بسیار رفیع است و تعامل و همدلی از عوامل مهم و تاثیر گزار در پیشبرد اهداف سازمان می باشد و فعالیت این بخش در شرایط بحرانی  جامعه بیشتر مشهود است.

مدیر کل سپس گفت: با عنایت به این که روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و جامعه است با  تعاملات سازنده در جهت شناسایی و رفع نقاط ضعف و ارتقاء نقاط قوت در بازه زمانی می توان شاهد موفقیتها ی بیشتر و بهتری از فعالیتهای سازمان بود و زحمات و تلاشهای روئسای شهرستانها و کارکنان در بخش روابط عمومی قابل تقدیر و ستایش است.

در بخشی از این نشست روئسای شهرستانهای تابعه هر کدام به بیان نقطه نظرات  پیشنهادات  درخواستها در خصوص ارتقاء، همسان سازی وایجاد وحدت رویه در بارگذاری اخبار در بخش شهرستانی و استانی پرداختند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه درخواستها و مطالبات روئسای شهرستانها بر استفاده از بهتر از قابلیتهای سایت سازمان بهزیستی کشور در جهت نشر اخبار و خدمات سازمان بهزیستی و انسجام بهتر و بیشتر شهرستانها با روابط عمومی ستاد، بهره مندی از آموزشهای لازم و تخصصی روابط عمومی در قالب استمرار آموزشها بصورت ویددئو کنفرانس، فضای مجازی و ... تاکید داشتند. .

کد خبر 16900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد