دیدار مدیرکل با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان سبزوار

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر مسعود فیروزی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان سبزوار با دادستان و ریاست دادگستری این شهرستان دیدار کرد و پیرامون مسائل و چالش‌های جامعه هدف و لزوم حمایت همه‌جانبه سایر نهادها از بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحد اورژانس اجتماعی و چگونگی پیگیری موارد ارجاعی از سوی مراجع قضایی به این اداره، از همکاری و مساعدت‌های دادستان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جذب مشارکت‌های مردمی جهت حمایت از جامعه هدف سازمان تقدیر و تشکر نمود.

مسعود فیروزی در این جلسه گفت: بهزیستی و دادستانی در زمینه‌های مختلف رسیدگی به  مسائل کودکان کار و خیابان، مراکز شبه خانواده، دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی، کمپ ماده ۱۶ و … دارای ارتباط کاری نزدیک و پیوسته هستند. عرصه‌های خدمت به جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده و متنوع است. ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، علمی، مهارتی، خدمات عمرانی نظیر مناسب سازی، خدمات معیشتی و ضروری زندگی مانند ایجاد فرصت‌های شغلی، ارائه خدمات درمانی، تامین وسایل بهداشتی و کمک توانبخشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی و توانمندسازی جامعه هدف و...  تنها بخشی از وظایف همکاران ما در بهزیستی را شامل می‌شود.
دیدار مدیرکل با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان سبزوار

کد خبر 118718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد