بدرقه کارمندان ورزشکار بهزیستی به مسابقات کشوری

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، نشست صمیمی کارکنان ورزشکار بهزیستی با مدیرکل قبل از اعزام به مسابقات کشوری در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید.

مسئول امور رفاه، بیمه و تربیت بدنی بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص، گفت: حدود 70 نفر از کارکنان ورزشکار بهزیستی در دو گروه بانوان در رشته‌های والیبال و جشنواره رشته‌های انفرادی و آقایان نیز در سه گروه که شامل رشته‌های والیبال، فوتسال و جشنواره رشته‌های انفرادی می‌شود به مسابقات کشوری در بازه‌های زمانی مختلف اعزام خواهند شد. اولین دوره مسابقات 5 تا 13 آبانماه در بابلسر ویژه بانوان خواهد بود.

احمد مومنی درخصوص نحوه عضویت و اعزام ورزشکاران، گفت: در ابتدا فراخوانی برای تمامی کارکنان در رشته‌های مختلف در تمامی شهرستان‌ها منتشر گردید. متقاضیان و افراد علاقه‌مند اعلام آمادگی کرده و به‌صورت مستمر در تمریناتی که در هر  هفته حدالاقل دو جلسه برگزار می‌شد، شرکت نمودند. تمرینات مستمر در رشته‌های ورزشی والیبال و فوتسال در سالن شهید فیاض‌بخش و سالن‌های شهرداری، تمرینات مردان در رشته‌های انفرادی در مجموعه تختی و تمرینات بانوان در مجموعه پارک ملت برگزار می‌گردد.
بدرقه کارمندان ورزشکار بهزیستی به مسابقات کشوری

کد خبر 118712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد