در رسانه / ۱۱۹ مددجوی بهزیستی در آذربایجان‌غربی صاحب خانه شدند

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱۹ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته دولت امسال در شهرستان های مختلف به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ۱۱۹ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته دولت امسال در شهرستان های مختلف به بهره برداری رسید.

وی افزود: این واحدها پراکندگی خوبی در سطح آذربایجان غربی داشتند و در ۱۲ شهرستان از جمله ارومیه، خوی، میاندوآب، بوکان، اشنویه و سلماس به بهره برداری رسیدند.

محمدپوری اضافه کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی ۴۷۰ میلیارد ریال از سوی بهزیستی آذربایجان غربی مشارکت صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با قدردانی از همراهی خیّران و نهادهای حاکمیتی در ساخت این واحدهای مسکونی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و بنیاد علوی در این خصوص همکاری خوبی داشته اند.

محمدپوری با بیان اینکه بهزیستی آذربایجان غربی توان مضاعفی را برای خانه دار کردن مددجویان به کار بسته است، گفت: همه تلاش ما این است که مسکن به عنوان مهمترین نیاز خانواده های مددجو را با همکاری خود آنان، نهادهای حاکمیتی و خیّران و همچنین اعطای تسهیلات مناسب تامین کنیم تا این مشکل رفع شود.

وی افزود: احداث مسکن مددجویان در قالب تفاهم‌نامه هایی که با بنیاد مستضعفان اجرایی می شود، محقق شده و برای این امر یک میلیارد ریال در شهرها و ۷۵۰ میلیون ریال در روستاها اعتبار پرداخت شده است که برای دومعلولی ها این ارقام ۲ برابر است.

کد خبر 116421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد