دیدار معاون بهزیستی استان با خانواده های معظم شهدا در ارومیه

دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است. قائم مقام مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ، دیدار با خانواده شهدا را موجبات قوت قلب دانست و افزود: عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای همه مسئولین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،

افشین موسوی روز شنبه با همراهی زمانلو ، مشاور امور ایثارگران و قلیزاده مدیر روابط عمومی بهزیستی استان به دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان ارومیه رفت. معاون مدیرکل بهزیستی در این دیدار با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشورعزیزمان در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.
وی خاطرنشان کرد: امروزه هرچه داریم و درسطح بین الملل کسب کرده ایم همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.
موسوی بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره‌ی شهیدان احتیاج دارد.

دیدار معاون بهزیستی استان با خانواده های معظم شهدا در ارومیه

کد خبر 116389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد