در رسانه| تأکید امام جمعه ایلام بر تقویت زیرساخت‌های بهزیستی

امام جمعه ایلام با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های خدماتی بهزیستی به مددجویان این سازمان گفت: بهزیستی از ظرفیت خیّرین برای یاری رساندن بهتر به مددجویان بهره گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار امروز در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: همه افراد جامعه باید به وضعیت زندگی مددجویان بهزیستی آشنا شوند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این سازمان باید از ظرفیت خیّرین در سطح جامعه برای کمک و یاری رساندن به مددجویان بهره‌گیری کند، افزود: نهادهایی چون کمیته امداد نیز برای کمک به زندگی جامعه هدف بهزیستی ورود کنند.

وی با تأکید تقویت زیرساخت‌های خدماتی بهزیستی به مددجویان این سازمان ادامه داد: با توجه به اینکه این سازمان از افراد نیازمند کمک زیادی چون معلولان را حمایت می‌کند، می‌طلبد افراد جامعه به‌ویژه خیّرین با شرایط آنها آشنا شوند و به آنها یاری رسانند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار گفت: هدف از سفر امروز دیدار با مددجویان این استان و همچنین پیگیری موضوع ظرفیت‌سازی اجتماعی ابلاغی از سوی وزیر کشور به استانداران است.

محمدعلی قادری با ابراز اینکه "این ملاقات‌های مردمی با محوریت مساجد به‌عنوان سازه پربرکت جامعه انجام می‌گیرد."، افزود: جامعه هدف با حضور در مساجد خواسته‌ها و مطالبات خود را بدون واسطه و در قالب دیدارهای مردمی بیان می‌کنند. وی با بیان اینکه این دیدار و حضورها بین اقشار مختلف جامعه از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است، اضافه کرد: این سفر به استان ایلام در جهت گرامیداشت راه شهید جمهور و برگرفته از سفرهای مردمی رئیس جمهور است.

قادری با بیان اینکه در این سفرها موضوع تکافل اجتماعی از سوی بهزیستی تا پایان دولت سیزدهم در استان‌های مختلف کشور ادامه دارد، گفت: همه مسئولان دولت سیزدهم به‌ویژه این سازمان، با حضور بین مردم با ادامه دادن راه رئیس جمهور شهید، جهت رفع نیازهای مردم به میان آنها می‌روند.

به گزارش تسنیم، دیدار با خانواده معظم شهدای بهزیستی و معلولان، دیدار مردمی با جامعه هدف بهزیستی در شهرستانهای چوار و ایوان، بازدید از شیرخوارگاه و خانه سالمندان از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه قادری به ایلام است.

کد خبر 110568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد