گام بلند بهزیستی در مسیر خدمت به یاد شهید جمهور/ در قالب رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی، ملاقات مردمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با ۹۱۰مددجو در ایلام

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور صبح روز چهارشنبه به منظور دیدار با مردم مناطق کم برخوردار ۲شهرستان چوار و ایوان در قالب رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی   در راستای نشست صمیمی معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف ۵۰۰ محله کم برخوردار کشور با محور پویش "چله خدمت" به یاد شهید جمهور به ایلام سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این دو برنامه "علی محمد قادری" در مجموع با ۹۱۰ نفر از مددجویان بهزیستی این شهرستانها دیدار و درخواست های آنها را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است؛ در رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی علاوه بر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی نظیر مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، فرماندار ایوان، جانشین فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد، بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی، شبکه بهداشت و جمعیت هلال احمر شهرستان ایوان نیز حضور داشتند.

اما همزمان با این سفر و به دستور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و  با هدف رسیدگی به درخواستهای جامعه هدف، میز ارتباطات مردمی همزمان در ۱۰شهرستان دیگر استان نیز تشکیل شد.

در این راستا علاوه بر ایوان و چوار، میز ارتباطات مردمی همزمان در سایر شهرستانهای استان در مجموع به تعداد ۱۲میز خدمت با حضور نمایندگان اعزامی از اداره کل بهزیستی برگزار و درخواستهای مردمی از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور جمع بندی  شد.

مجموع این اقدام ها بیانگر اهتمام دولت خدمتگزار به افزایش پوشش خدمات دهی جامعه هدف به یاد شهید جمهور بوده که به عنوان یکی از گام های بلند بهزیستی در مسیر خدمت به یاد شهید جمهور  برداشته شد.

 در ادامه این برنامه رئیس سازمان بهزیستی کشور برای ملاقات با جامعه هدف به استان کردستان سفر کرد.

کد خبر 110408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =