تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در بهزیستی ایلام

شورای امر به معروف و نهی از منکر به ریاست مدیر کل روز شنبه در اداره کل بهزیستی ایلام تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام در این نشست بر احیا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و نه تنها از اعضا این ستاد بلکه از عموم کارکنان این مجموعه خواست تا برای فرهنگ سازی ان مشارکت داشته باشند.

"حسین نورعلیوند" با ذکر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها محدود به مساله حجاب نیست، استفاده صحیح و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، داشتن وجدان کاری، رعایت نظم و انضباط، برخورد و خدمات دهی مناسب به جامعه هدف و غیره را از دیگر مصادیق امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در این رویداد سرنوشت ساز چشم طمع دوخته همه مسئولان و کارکنان بهزیستی برای ترغیب و تشویق حضور حداکثری در انتخابات باید مشارکت وتلاش داشته باشند.

وی از کارکنان این مجموعه خواست بدون جانب داری و یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخابات بلکه با تشریح معیارهای انتخاب اصلح برای جامعه هدف به منظور آگاهی آنان در راستای انتخاب اصلح و برای ترغیب مردم به حضور در این عرصه همکاری داشته تا حماسه ای  نو رقم خورد.

کد خبر 110006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد