شهرستان بوشهر| دیدار قاضی دادسرای عمومی و انقلاب با مدیر و کارکنان بهزیستی شهرستان بوشهر

در راستای خدمات تخصصی به مردم و جامعه هدف بهزیستی و ارتباطهای فی مابین دستگاهی درپیشگیری و کنترل آسیبهای اجتماعی در سطح جامعه، قاضی تماری به اتفاق چند تن از کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب با صدیقه بهشتی پور مدیر و کارکنان بهزیستی شهرستان بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این دیدار صدیقه بهشتی پور مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از حضور نمایندگان دادگستری در بهزیستی به بیان و تشریح خدمات بهزیستی شهرستان بوشهر در حوزه های مختلف به مردم و جامعه هدف پرداخت.

وی در ادامه ضمن تقدیراز همکاری فی ما مابین دو دستگاه در ارائه خدمت به جامعه هدف از مسئولین دادگستری خواست تا نسبت به چالشهایی که در مواقع اضطراری جهت پذیرش مددجو به بهزیستی صورت می گیرد هماهنگی های بیشتری میان قضات محترم دادگستری جهت ارائه خدمات تخصصی به موقع و بهتر انجام گردد.

قاضی تماری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر نیز  ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان بوشهر، به حساسیت نوع کار و خدمات تخصصی به افراد آسیب پذیر در بهزیستی اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت نوع خدمت به جامعه هدف سازمان بهزیستی، میطلبد که عوامل اجرایی در سایر دستگاه های اجرایی  با سعه صدر و با دقت نظر بیشتری به امورات توانخواهان و مددجویان رسیدگی لازم را داشته باشند.

 وی یادآور شد: با جذب خیرین میتوان کاستیهای کمبود اعتبارات مددجویی را جبران کرد و نسبت به رفع نیازهای مددجویان اقداماتی انجام داد.

کد خبر 109873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد