اولین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل بهزیستی استان بوشهر در سال جاری برگزار شد

با حضور حجت الاسلام خشنود مدیر ستاد اقامه نماز، دکتر عزیزنژاد مدیر کل، معاونین و اعضاء شورای اقامه نماز بهزیستی استان بوشهر، اولین جلسه شورای اقامه نماز بهزیستی استان در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این جلسه دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ضمن تقدیر از حضور ارزشمند مدیر ستاد اقامه نماز استان بر حضور حداکثری کارکنان در برگزاری فریضه نماز جماعت در سرتاسر بهزیستی استان تاکید کرد.

وی در ادامه به خدمات گسترده و موثر بهزیستی استان به مردم و جامعه بیش از ۲۹ هزار نفری معلولین و همچنین ۵ هزار زن سرپرست خانوار هدف اشاره کرد و گفت : جدیت و توانمند سازی این افراد در اولویت کاری سازمان قرار دارد و تمام تلاشها را با استفاده از ظرفیتهایی که داریم انجام خواهیم داد.

دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بر اهمیت نماز در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: برگزاری فریضه نماز جماعت آثار و برکات فراوانی برای ما دارد که در این راستا بهزیستی استان در این زمینه بسیار پویا و فعال بوده است.

حجت الاسلام خشنود مدیر ستاد اقامه نماز ضمن بیان سخنانی از مقام معظم رهبری در خصوص نماز به اقدامات موثر ستاد اقامه نماز کشور در راستای توسعه زیر ساختیهای اقامه نماز در کشور اشاره نمودند و تربیت نمازخوان را از وظایف کلیه نهادها و دستگاه های اجرایی دانست.

وی در  ادامه به خدمات موثر بهزیستی استان در برگزاری فریضه نماز بین کارکنان و جامعه هدف، کلاسهای آموزشی بین فرزندان مراکز تحت نظارت اشاره کرد و افزود: به حمدالله این اقدامات بسیار پویا بوده که جا دارد اینجانب مراتب تقدیر خودم را از مدیریت و مجموعه بهزیستی استان ابراز نمایم.

کد خبر 109808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد