اولین جلسه ستاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در بهزیستی استان بوشهر برگزار شد

در راستای هماهنگی و برنامه ریزی های لازم جهت حضور پرشور حداکثری کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی اولین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر و اعضاء این کمیته در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این جلسه دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بر حضور فعالانه، آگاهانه ، حداکثری کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی استان در پای صندوقهای رأی و انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور آینده کشور تاکید کرد .

وی  در ادامه انعکاس خدمات دولت به مردم را مورد اهمیت فراوان قرار داد و خواستار خدمات بهینه دولت به مردم و جامعه هدف بهزیستی در همه ابعاد شد و از معاونتهای تخصصی خواست  تا از این طریق،  مردم و جامعه هدف را  نسبت به آینده نظام امیدوار و به فضل خداوند شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

همچنین در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص هماهنگی های اولیه پیرامون فعال سازی بدنه بهزیستی در استان، شهرستانها، مراکز مثبت زندگی تحت نظارت با موضوع انتخابات با حضور اعضاء مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان این جلسه طی ابلاغی احمد کرمی مسئول روابط عمومی بهزیستی استان به عنوان دبیر ستاد هماهنگی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در بهزیستی استان از سوی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر منصوب شد.

کد خبر 110018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد