کسب رتبه چهارم کشور توسط روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان

میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان از کسب رتبه چهارم کشوری توسط این واحد در ارزیابی سازمان بهزیستی کشور در سال ۱۴۰۲خبر داد.

برحسب ارزیابی شش ماه دوم سال ۱۴۰۲ روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان با کسب ۹۶ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز در شاخص های متعدد موفق به کسب رتبه چهارم در سازمان بهزیستی کشور شد که در این ارزیابی استان آذربایجان شرقی رتبه اول، استان های تهران، مازندران و زنجان به صورت مشترک رتبه دوم و استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گفت: تمام تلاش این حوزه معطوف به تنظیم روابط سازمان و مردم است و هوشمندانه سعی می‌نماید اهداف و برنامه های سازمان را با اتکا به اصول اخلاقی، رسالت حرفه‌ای در قالب کار در جهت تحقق و حفظ منافع سازمان و مردم بکار ببندد.

میثم اعرابیان با تأکید بر نقش روابط عمومی ها در زمان حاضر بویژه در زمینه اقناع مردم و جلب همراهی آنان در سیاست های دولت مبنی بر مردمی سازی افزود: تلاش فعالین این عرصه بواسطه معرفی اقدامات در امیدآفرینی بسیار برجسته است.

وی طی گزارش خود از عملکرد روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در سال گذشته از درج ۳۳۷ خبر و تهیه و انتشار۸۱ گزارش تصویری در وب سایت بهزیستی استان به آدرس https://semnan.behzisti.ir خبر داد و با اشاره به درج ۵۵۸ خبر در ۵۴ منبع خبرگذاری استان اظهار داشت: نظر به ارج نهادن به مخاطبین خاص خود در سال گذشته تعداد ۱۳۰ خبر در روزنامه های استان به چاپ رسید.

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در تکمیل گزارش سالانه خود از ثبت ۳ هزار و ۹۷۵ خبر در پیام رسان های پر مخاطب فضای مجازی خبر داد و اذعان داشت: این اخبار از ۴۳۱ منبع انتشار داشته است.

اعرابیان افزود: وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط صحیح، منطقی و اصولی با مخاطبین سازمان ها اعم از کارکنان، گروههای تحت حمایت، خیرین، شرکاری اجتماعی سازمان و سایر بخش ها و آحاد جامعه، اطلاع رسانی شفاف، روشن و دریافت انتظارات و خواسته های آن ها، انتقال آن به سازمان بهزیستی و یا سازمان های مربوطه می باشد و در ادامه: حضور مدیرکل بهزیستی استان در ۲۷ برنامه تلوزیونی، همچنین حضور دکتر منطقی با همراهی معاونت های حوزه های تخصصی در ۱۲ برنامه رادیویی، ۵۷ مورد طراحی پوستر، ساخت ۳۴ کلیپ و ۱۰ تیزر و موشن گرافیک، طراحی ۲۵ اینفوگرافیک، یک فیلم کوتاه ۱۲دقیقه ای، اجرای ۱۲۰ مورد تبلیغات محیطی اعم از نصب پرتابل و چاپ بنر از دیگر اقدامات مهم حوزه روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

وی در پایان از مشکلات و دغدغه های این حوزه گفت و ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی بیشتر و با همت و عزم راسخ مدیر و سایر مسئولین بهزیستی استان و شهرستان های تابعه، بخشی زیادی از این مشکلات و دغدغه ها برطرف شود و علاقه مندی، تعهد و مسئولیت پذیری سه رکن اساسی برای یک روابط عمومی پویا به شمار می رود.

کد خبر 109729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد