۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸

نشســت هماهنگــی کارشناســــان تسهیــــل‌گـــر

| آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
نشســت هماهنگــی کارشناســــان تسهیــــل‌گـــر

باحضور معاونان و کارشناسان معاونت‌های امور توانبخشی، امور اجتماعی، امور پیشگیری و مشارکت‌های مردمی و همچنین مسئولان و کارشناسان کارگزینی و نیروی انسانی، فناوری، واحد حقوقی، مالی، اداره پذیرش و روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

با توجه به جدیت سازمان بهزیستی برای حضور بدون دغدغه و آسانِ مددجویان فرهیخته در اولین آزمون سراسری استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی؛ نشست هماهنگی با کارشناسان تسهیل‌گر به‌عنوان منشی‌های داوطلبان، برگزار شد. 

در این نشستِ توجیهی؛ هماهنگی‌های لازم با کارکنانِ برگزیده‌ای که خیرخواهانه و داوطلبانه برای همیاری و همراهی با مددجویانی که به دلیل محدودیت‌های جسمی_حرکتی درخواست منشی داده‌اند، با هدف تسهیل در روند برگزاری آزمون انجام شد.


"اولین آزمون اسـتخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت" در روز پنج‌شـنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۲۸۰۸ داوطلب دارای معلـولیت در ۳۱ اسـتان برگزار خواهد شد.

- برگزاری آزمون استخدامی خاص معلولان برای نخستین‌بار در کشور در پی دستور رئیس جمهور شهید، حضرت آیت الله رئیسی و به منظور جذب و بکارگیری ۴۳۳۶ نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود و همه شرکت کنندگان، تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند.

- با اجرای این آزمون تعداد ۴۳۳۶ نفر از افراد دارای معلولیت، از محل مانده مجوز سهمیه سه درصد معلولان در آزمون‌های استخدامی سنوات گذشته در دستگاه‌های دولتی جذب و بکارگیری می‌شوند.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد

کد خبر 109202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد