جاسک | برگزاری کمیته مناسب سازی اماکن و محیط های شهری شهرستان جاسک

کمیته مناسب سازی اماکن ومحیط های شهری شهرستان جاسک با حضور دستگاه های عضو در فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ کمیته مناسب سازی اماکن ومحیط های شهری شهرستان جاسک با حضور دستگاههای عضو در فرمانداری برگزار گردید.

احمد بلوچ رئیس اداره بهزیستی شهرستان جاسک ضمن تقدیر و تشکر از حضور روسای ادارات و بانکها در جلسه ، آماری از معلولین شهرستان ارائه و خواستار اهتمام ویژه تمامی دستگاههای اجرائی به مسئله مناسب سازی در سطح شهرستان شد تا معلولین ، سالمندان ، جانبازان و افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی به سهولت دسترسی به خدمات عمومی و اجتماعی داشته باشند.
در ادامه ایزدی پور معاون عمرانی فرمانداری جاسک هدف از تشکیل این کمیته را هم افزائی و هم اندیشی جهت رفع موانع و مشکلات مربوط به مناسب سازی ادارات و اماکن عمومی، شناسائی نواقص و ارائه راهکارهای مناسب و منطبق با ضوابط معماری شهر سازی ویژه معلولین عنوان کرد و تاکید کرد : باید همت کنیم که مناسب سازی به نحو احسن انجام گردد تا زمینه برای حضور افراد دارای معلولیت ، سالمندان وجانبازان در جامعه فراهم گردد و این عزیزان بتوانند از حقوق برابر با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

وی بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت: ادارات و بانک هایی که افراد دارای معلولیت بیشتر با آنها سر و کار دارند در اولویت مناسب سازی قرار گیرند.

کد خبر 100510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد