دیدار مدیرکل بهزیستی هرمزگان با فرماندار ویژه شهرستان میناب

سامیه جهانشاهی ️مدیرکل بهزیستی استان با مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب دیدار و پیرامون اقدامات و برنامه های بهزیستی ،آسیب های شهرستان و نیازها و مطالبات جامعه هدف بهزیستی گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان با همراهی معاون توانبخشی ، مدیر حراست و رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان با مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب دیدار و گفتگو کرد .

مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی، نهادی است که در راستای حمایت از اقشار خاص و آسیب پذیر جامعه فعالیت می نماید، لذا با توجه به وجود جامعه هدف با شرایط خاص، نیازمند توجه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات کمی و کیفی به اقشار آسیب پذیر و مددجویان تحت حمایت هستیم. 

سامیه جهانشاهی در ادامه به تشریح آسیب های اجتماعی شهرستان پرداخت و خواستار همراهی و پیگیری اتمام پروژه ۴۴ واحدی مسکن و ۵ واحد مسکن ایتام در شهرستان با استفاده از ظرفیت های استان و شهرستان ، صنایع و خیرین شد.

همراهی مجموعه فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان در تشکیل کمیته مشارکت های مردمی ، برگزاری مستمر جلسات شورای سالمندان ، مناسب سازی فضاهای اداری و اماکن برای سهولت تردد توانخواهان ، توسعه مراکز توانبخشی و تسهیل در صدور مجوز ها جهت ساخت مرکز جامع توانبخشی توسط خیرین از دیگر تاکیدات و مطالبات مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست بود.

مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه  شهرستان میناب نیز با در این دیدار ضمن قول مساعد در پیگیری و همراهی جدی برای تحقق مطالبات مطرح شده اظهار کرد: حمایت بیشتر و رفع مشکلات مدد جویان و ایجاد انگیزه و اشتغال برای افراد دارای معلولیت و بهتر زیستن آنها در جامعه از وظایفی است که باید بیشتر و بهتر به آن پرداخته شود .

رادمهر با تشکر از نگاه ویژه مدیرکل بهزیستی به میناب بمنظور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان ، آموزش مدد جویان تحت پوشش را بسیار لازم و ضروری دانست .
وی در ادامه با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در شهرستان میناب افزود: مهمترین راهکار و راه‌ حل برای پیشگیری و جلوگیری از وقوع طلاق و همچنین ترغیب جوانان به امر ازدواج، فرهنگ سازی و آموزش در زمینه حفظ بنیان خانواده و عائله مندی است که باید در دستور کار بهزیستی قرار گیرد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه  شهرستان در این دیدار بیان داشت: سازمان بهزیستی مهمترین نهاد حمایتی و اثر گذار در راستای حمایت از اقشار خاص و آسیب پذیر جامعه می باشد که تنها می‌توان با حمایت و تعاملات سازنده مسئولین استانی و شهرستانی شاهد رقم خوردن اتفاقات بسیار مهم و با ارزش در زمینه گسترش رفاه و خدمات به جامعه مظلوم و خاص بهزیستی باشیم.

کد خبر 107254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد