باحضور مسئولین ارشد استان کرمانشاه، معاونان و مسئولین بهزیستی و همچنین خیرین و خانواده‌های فرزندپذیر در کنار کودکان و کارکنان شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه، مراسم شیرخوارگان حسینی "بهشتیان حسینی" برگزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

در این برنامه، با اجرای نوحه‌خوانی و قرائت زیارت عاشورا به‌یاد حضرت علی‌اصغر (ع) و شهدای کربلا، فضای شیرخوارگاه معتضدی متبرک و عطرآگین شد.

این مراسم با هدف استفاده از ظرفیت‌های معنوی و اجتماعی و همچنین توسعه مشارکت‌های مردمی و معرفی خدمات تخصصی ارائه شده توسط بهزیستی در معاونت امور اجتماعی، خاصه در شیرخوارگاه معتضدی برگزار شد.

گفتنی‌ست: حمید خسروی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه به‌همراه مسئولین و خیرین نیک‌اندیش استان، در این مراسم حضور یافته و پس‌از پایان برنامه‌های معنوی و قرائت ادعیه، در نشستی صمیمی با مسئولین بهزیستی، به بررسی مسائل موجود در زمینه نگهداری کودکان در مراکز بهزیستی و چالش‌های پیش رو در حوزه‌های اجتماعی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی پرداخته و در پایان از بخش‌های نگهداری کودکان در شیرخوارگاه معتضدی دیدن کردند.

شایان ذکر است که در این مراسم مسئولین مؤسسه "محکم" (حمایت از کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی) حضور یافته و از پزشکان، مددکاران، والدین و آحاد شهروندان دعوت کردند تا کودکان و افراد دارای بیماری‌های ناهنجاری‌های مادرزادی را جهت مداوا و درمان، به این مؤسسه معرفی نمایند.

راه‌های ارتباطی با مؤسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی، تماس و یا ارسال پیام در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۹۲۲۹۰۵۰۶۷ است.

خبر مرتبط


 


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد