کمیته راهبری و برنامه‌ریزی سوگواره شیرخوارگان حسینی (ع)

کمیته راهبری و برنامه‌ریزی بهزیستی با حضور معاونان پشتیبانی، سلامت اجتماعی، مشارکت‌های مردمی و مدیران حراست، روابط عمومی و بازرسی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

در این نشست که رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه و کارشناسان‌مسئول دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان استان و همچنین رئیس شیرخوارگاه معتضدی نیز حضور داشتند، هماهنگی‌های بین‌بخشی جهت اجرای همایش سوگواری شیرخوارگان حسینی صورت گرفت.

این برنامه در روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا اقامه نماز ظهر در محل شیرخوارگاه معتضدی، با حضور شیرخوارگان و کودکان زیر شش سال مراکز تحت نظارت بهزیستی، خانواده‌های فرزندپذیر، مقامات استانی، مدیران درون و برون سازمانی، خیرین و سایر مدعوین برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ هم‌زمان با سراسر کشور، همایش شیرخوارگان حسینی در روز جمعه ۲۲ تیرماه، مصادف با اولین جمعه ماه محرم، در سالن ورزشی شهید بهشتی کرمانشاه واقع در استادیوم آزادی، بلوار شهید بهشتی برگزار و در شبکه استانی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

مجمع حضرت علی‌اصغر (ع) استان کرمانشاه در نظر دارد؛ در این مراسم، باحضور مادران کرمانشاهی و کودکانشان، به یاد کودکان شهید شده در غزه و در راستای حمایت از آنان، جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم نماید.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 111663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد