بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی با رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه دیدار کرد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

تا کنون ۱۶هزار نفر از مددجویان بهزیستی، زیر چتر حمایتی بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و این نشست با هدف ایجاد بستر جهت قرار گرفتن سایر مددجویانِ فاقد بیمه، برای دریافت خدمات بیمه سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی ایشان، تشکیل شد.

شایان ذکر است؛ ۱۰۷ نوع بیماری تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند و طی دستورالعمل‌های موجود؛ برای دهک‌های یک تا ۳، صدور بیمه‌نامه رایگان خواهد بود و ۷۵درصد از هزینه‌های درمانی دهک‌های یک تا ۵ توسط بیمه سلامت پرداخت می‌گردد.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از همکاری و نگاه ویژه‌ی مدیرکل بیمه سلامت به جامعه‌ی تحت پوشش بهزیستی، بر اهمیت برگزاری جلسات مشترک در سطوح مختلف و استفاده از بسترهای قانونی جهت تأمین خدمات درمانی نیازمندان تأکید کرد و به رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها اعلام کرد؛ تا در اسرع وقت مددجویان فاقد بیمه را به معاونت‌های پشتیبانی و توانبخشی و همچنین به دفتر بیمه مددجویی بهزیستی استان معرفی نمایند.

در این نشست دکتر تحویلیان، با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به توانخواهان و بیماران خاص، بر ضرورت تعامل مستمر و نزدیک‌ در راستای بهره‌مندی بیشتر اقشار نیازمند استان از خدمات سازمان بیمه سلامت و به‌طور خاص صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج تأکید کرد.

دکتر مهکی، معاون توسعه مدیریت و منابع، گزارشی از اقدامات اداره‌کل در خصوص مناسب‌سازی فضاهای اداری جهت استفاده توانخواهان، ارائه داد و از تعامل کارشناسان اداره‌کل بهزیستی در این خصوص، تشکر کرد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد