۱۶ هزار مددجوی کرمانشاهی زیر چتر حمایتی بیمه سلامت

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۶ هزار مددجوی بهزیستی در این استان، زیر چتر حمایتی بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بهزاد شهبازی در نشستی که با رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان در سالن جلسات اداره کل بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با هدف ایجاد بستر برای قرار گرفتن سایر مددجویانِ بدون بیمه با هدف دریافت خدمات بیمه سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی آن‌ها تشکیل شده است.

شهبازی افزود: تاکنون ۱۶ هزار مددجوی بهزیستی در این استان زیر چتر حمایتی بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۰۷ نوع بیماری تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارد، خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد از هزینه‌های درمانی دهک‌های یک تا پنج توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان با قدردانی از همکاری و نگاه ویژه مدیرکل بیمه سلامت به جامعه تحت پوشش بهزیستی، بر اهمیت برگزاری جلسات مشترک در سطوح مختلف و استفاده از بسترهای قانونی برای تأمین خدمات درمانی نیازمندان، تأکید کرد.

شهبازی خطاب به رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های این استان، گفت: در اسرع وقت مددجویان بدون بیمه را به معاونت‌های پشتیبانی و توانبخشی و به دفتر بیمه مددجویی بهزیستی استان کرمانشاه معرفی کنند.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد

کد خبر 109831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد