ساری| تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی ساری و بخشداری دودانگه منعقد گردید

به منظور سرعت بخشی به فرآیند توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی، تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی ساری و بخشداری دودانگه منعقد گردید.

به‌گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ در حاشیه پنجاه و هشتمین طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران، سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری با اعلام این خبر اظهار داشت: با اقدام‌مشترک بهزیستی و بخشداری دودانگه، ذیل تفاهم نامه فی مابین، شاهد سرعت بخشی به فرآیند توانمندسازی جامعه هدف خواهیم بود.
وی افزود: با اجراسازی رویکرد مهرواره در محضر ولی نعمتان و بهره گیری از گروه ها و فعالین اجتماعی و ایجاد تعاملات چند سویه می توان با رفع چالش های احتمالی در مسیر رشد و اعتلای مددجویان، نسبت به فرآیند توانمندسازی امیدواری بیشتری در دل جامعه هدف ایجاد نمود.
این مسوول هم افزایی بین دستگاهی را راه برون رفت از مشکلات دانست و گفت: جهت رسیدن به اهداف سازمانی، ایجاد بستر هم افزایی و مشارکت جمعی با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و منابع برون سازمانی، راهگشا خواهد بود.
وی با تاکید بر نقش بسزای دهیاران و شوراها در شناسایی نیازمندان ادامه داد: دریافت بانک اطلاعاتی محلات و روستاها پیش از حضور تیم های جهادی و امدادی و احصا نیازهای محله و نیازمندان اقدام موثری در جهت پیوند خیرین و نیازمندان همچنین انجام اقدامات حمایتی و تخصصی خواهد بود که در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 99246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد