برنامه ریزی در بهزیستی بدون آمار دقیق امکانپذیر نیست  

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی در بهزیستی بدون آماردقیق امکانپذیر نیست  ،گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی توسعه کشورها داشتن نظام و فرایند کمی و کیفی فعالیت های آماری است به طوری که بدون در دست داشتن آمار کافی، دقیق و به‌هنگام، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، تعیین اهداف، راهکارها و فعالیت‌ها و در نهایت ارزیابی نتایج مربوطه امکان‌پذیر نیست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو ضمن تبریک روز ملی آمار مصادف با یکم آبان اظهار کرد: برنامه ریزی و ارایه آمار دقیق یکی از مهمترین وظایف مدیریتی است و ماهیت آمار و اطلاعات به گونه ای است که ضمن سنجش آرا و افکار عمومی موجب تسهیل امر برنامه ریزی برای ارائه ی خدمات به جامعه هدف و رسیدن به رفاه و عدالت اجتماعی می شود.
وی افزود: داده های آماری بنیادی ترین اصل برای برنامه ریزی است و همکاری و همفکری همکاران علاقمند و آگاه از جمله کارشناسان تلاشگر آمار و برنامه ریزی درکسب موفقیت های سازمانی دارای ارزش و اهمیت وافر است.
خدابنده لو بیان کرد: ماهیت آمار و اطلاعات به گونه‌ای است که نه تنها موجب تثبیت و تقویت نظام سلامت اجتماعی می‌شود بلکه مدیران بهتر می‌توانند پاسخگوی نیازها و تقاضاهای مخاطبین خود بوده و در راستای ارتقاء رفاه شهروندان بکوشند.
این مقام مسئول یادآور شد: سازمان بهزیستی با ۴۳  سال سابقه فعالیت در زمینه افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و... تلاش کرده است تا با همراهی و همکاری سایر بخش ها و هم راستا با نظام آماری کشور و در قالب توسعه و مدرن سازی نظام جامع آماری، برنامه های آماری سازمان را دنبال کند.

کد خبر 92786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد