فومن | برگزاری نشست آموزشی و هم اندیشی سلامت روان ویژه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در فرمانداری فومن

به مناسبت هفته سلامت روان، نشست آموزشی و هم اندیشی سلامت روان برای مدیران و کارشناسان ادارات مرتبط ، با حضور موسی فکور فرماندار فومن، فیروزه شاهنظری رئیس اداره بهزیستی فومن و سایر مدیران و کارشناسان ادارات در محل فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ فرماندار شهرستان فومن در این نشست، ضمن اشاره به تحولات بین المللی و رخدادهای ناگوار علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: سلامت روان امری ضروری برای کاهش آسیب های اجتماعی است و گسترش فعالیت های مرتبط با سلامت روان در جامعه ماشینی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان این که انسان مدرن به واسطه شرایط آسیب زا در جوامع در معرض مشکلات و آسیب های روانی هستند، تاکید کرد: باید با آموزش، نظارت و مهارت افزایی، زمینه ارتقای سلامت روان در افراد را فراهم کرد.

فکور با اشاره به لزوم بهره گیری از تخصص و راهنمایی مشاوران و روان شناسان جهت کاهش آسیب ها و مشکلات روانی در جامعه، فرهنگ سازی برای ارتقای سلامت روان که موجب بهبود رفتار اجتماعی در افراد می شود را امری ضروری عنوان کرد.

همچنین فیروزه شاهنظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان فومن نیز با اشاره به این که توجه به سلامت روان جزو مسئولیت فردی و اجتماعی همه ما است، افزود: سلامت روان نقش مهمی در زندگی افراد دارد و باید همواره مورد توجه همه ی اقشار جامعه قرار گیرد.
 

کد خبر 92281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد