پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان قزوین بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

دهباشی پور مدیر کل بهزیستی استان قزوین در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران فعال عرصه بهزیستی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ،دهباشی پور مدیر کل بهزیستی استان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران فعال عرصه بهزیستی تبریک گفت.

خبرنگاری، حرفه ای است آمیخته با عشق که رسالتی ممتاز دارد

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست. نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان عمومی،بی بدیل و بی نظیر است و جامعه به وجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان درراستای آگاهی بخشی، تلاش می کنند افتخار می کند.

تلاش خبرنگار در راستای اطلاع رسانی بموقع و رساندن پیام مردم به مسئولان ومدیران، می تواند مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد چون پیشنهاد سازنده خبرنگاران، یک معروف و تلاش برای جلوگیری از انحراف از سوی این قشر تأثیر گذار، نهی از منکر است.

اینجانب ضمن قدردانی از عملکرد  شما عزیزان در انعکاس و انتشار صحیح و به موقع اخبار حوزه بهزیستی  کمال تشکر و امتنان را دارم ، امیدوارم در سایه الطاف الهی ، در راستای جهاد تبیین در این عرصه مهم و در راه تحقق آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان (ره) ومقام معظم رهبری موفق و مؤید باشید.

                                                                                         دهباشی پور

                                                                                     مدیر کل بهزیستی

                                                                                                                    

                                                      

کد خبر 87016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد