خیرین گره گشای مشکلات مددجویان بهزیستی استان قزوین شده اند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه اشتغال و معیشت برطرف شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ضیافت افطاری مددجویان بهزیستی شهرستان آبیک به میزبانی شرکت کارتن الماس الموت سه شنبه شب در محل این شرکت برگزار شد.

در این نشست صمیمی که علی مددخانی فرماندار آبیک، حاجی نصیری رئیس دادگستری آبیک، علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان و غلامحسن اسلامی صدر مشاور استاندار قزوین و حاتمی زاده مدیرعامل شرکت کارتن الماس الموت نیز حضور داشتند برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توسط هنرمندان برای شرکت کنندگان اجرا شد.  
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه اشتغال و معیشت برطرف شده است.

علی دهباشی پور در جمع مددجویان بهزیستی آبیک اظهارداشت: کسانی که با کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه خانواده های بهزیستی را شاد می کنند و بی تکلف در کنار خانواده های مددجو حضور یافته و گره گشای مشکلات این افراد هستند از اجر معنوی برخوردار می شوند.

وی اضافه کرد: وجود افراد خیر در کنار بهزیستی یک پشتیبان ارزشمند و تاثیرگذار برای ما محسوب می شود که توانسته ایم با کمک این بزرگواران فرصت هایی زیادی را برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان مددجو مهیا کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآورشد: جا دارد از مهندس حاتمی زاده مدیرعامل شرکت کارتن الماس الموت که همه ساله با برپایی ضیافت افطاری و کمک های مادی با پذیرش مسئولیت های اجتماعی موجب گستردن فرهنگ نیکوکاری و خرسندی مددجویان شده اند تشکر کنیم که این انسان نیکوکار در بسیاری از فعالیتها دست ما را گرفته اند و به مددجویان کمک کرده اند که جای قدردانی دارد.

دهباشی پور افزود: برای ایجاد اشتغال مددجویان در سال گذشته و دریافت سهمیه برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی اقدام کردیم تا افراد کم توان و معلولان ذهنی و جسمی و حرکتی، بیماران روانی مزمن و سالمندانی که قادر به کار نیستند بتوانند وارد این فعالیت شده و درآمد پایداری برای معیشت خود داشته باشند.

وی اظهارداشت: در این راستا قراردادی با شرکت ساتبا منعقد شده که نیروگاه خورشیدی توسعه یابد که در فاز اول این طرح ۱۲۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی وارد کار می شوند و برای سال جدید این تعداد دو برابر خواهد شد.

این مدیر اظهارداشت: در حوزه تعاون، توسعه و عمران شهری چند فرصت شغلی را پیگیری می کنیم و تلاش می شود مددجویان بتوانند در این طرحها سهامدار شده و از منافع اقتصادی آن برخوردار شوند که این کار در قالب تعاونی عام عملیاتی خواهد شد و می توانیم برخی پروژه های استانی را با این تعاونی انجام دهیم و مددجویان از درآمدهای آن استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین در ادامه از خدمات خیرخواهانه مهندس حاتمی زاده مدیرعامل شرکت کارتن الماس الموت در حمایت از مددجویان بهزیستی استان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم ضمن برگزاری برنامه های شاد و سرگرم کننده هنری، مسابقات ویژه کودکان، موسیقی و نمایش لحظات شاد و فرحبخشی برای خانواده های مددجو مهیا شد.

در ادامه به بیش از ۲۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای نقدی اهدا شد.

درپایان خانواده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان آبیک در ضیافت افطاری شرکت کرده و روزه خود را گشودند.

کد خبر 105706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد