مراسم اهدای جهیزیه به ولی نعمت تحت پوشش بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، همزمان با طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان، مراسم اهدای جهیزیه به همت مرکز نیکوکاری شهید حججی، با مشارکت اداره کل بهزیستی استان، قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، مرکز نیکوکاری مهندسان هدف و قرارگاه پیشرفت منطقه محله آرازعلی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال، در محل مسجد دانشگاه آزاد اردبیل صورت گرفت.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اینکه مهرواره در محضر ولی نعمتان یک رویکرد و راهبرد جدید در مشارکت‌هاست که به دنبال جلب کمک‌های خرد و غیرمستقیم نهادهای مردمی است، گفت: در طرح مهرواره در محضر ولی‌نعمتان به دنبال آن هستیم تا از طریق ایجاد همدلی و هم‌افزایی تشکل‌های فعال مردمی محلات، جریانی مردم پایه و مسئله محور را در راستای حل مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی ساکن در محلات ایجاد کنیم.

رضایی افزود: طبق تصمیمات جدید اتخاذ شده سعی براین داریم که با جذب گروه های جهادی جهت همکاری با مراکز مثبت زندگی، از ظرفیت های موجود این افراد استفاده کرده تا فعالیت های خودمان را در سطح بالایی گسترش دهیم و با ترویج شعار " باهم هیج گرهی کور نیست"، بیش از پیش در جهت پیشبرد اهداف گام برداریم.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات افرادی که در این کار خیر سهیم بودند، گفت: در این اتفاق خیر، مراکز مثبت زندگی، اداره بهزیستی و گروه های جهادی با همکاری و مشارکت خود، مصداق بارز این جمله شده اند که "با کریمان کار ها دشوار نیست" و این عزیزان همواره با همت بالا، روحیه قوی و سعه صدر برای کاهش رنج ها و مشکلات جامعه هدف بهزیستی تلاش کرده اند.

وی در نهایت از تمامی بانیان این کار خیر تشکر کرده و آمادگی اداره کل بهزیستی استان اردبیل را برای همکاری با گروه های جهادی، تشکل های مردمی و خیرین عزیز را اعلام نمود.

کد خبر 81240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد