برگزاری  برنامه ضیافت "خانه خدا " با محوریت تبیین مسائل بهزیستی و برپایی میز خدمت

ضیافت افطاری ساده با حضور خانواده های تحت پوشش، فرزندان بهزیستی، مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی و جمعی از مسئولین استانی به همت موسسه خیریه مهر پرور در مسجد المهدی حافظ برگزار گردید.

در این برنامه حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه حضور مسئولین در کنار ولی نعمتان را باید قدر بدانیم، گفت: در سال گذشته تقریبا تمامی فرزندان تحت پوشش مرکز، رهسپار سفر زیارتی شده اند و بیش از ۸۰ نفر از معلولان با کمک هزینه بهزیستی در پیاده روی اربعین شرکت کرده بودند. امسال هم تعداد ۳۵ نفر از دختران مرکز مهر پرور راهی کربلای معلی خواهند شد و انشااله با عنایت  خداوند متعال خواستاریم تا با عنایات ویژه اش، در سال پیش رو پر بار تر برنامه های معنوی را توسعه بخشیم.

در ادامه میز خدمت تشکیل یافته و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان با ولی نعمتان حاضر در جمع گفت و گو کرده و مشکلات آنها را از نزدیک  بررسی نمودند.

گفتنی است : بیشترین  عناوین مشکلات عموما مسکن ملی، وام اشتغال، اقلام ضروری منزل، کمک هزینه های درمان، اجاره بهای منزل، وام تکمیلی، ودیعه مسکن، حق پرستاری، مشکلات فرزندان تحت پوشش، کمک هزینه پروتز و کمک های موردی بودند که مدیرکل بهزیستی استان، دستور پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان را صادر نمودند.

کد خبر 77295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد