دیدار صمیمی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با کودکان موسسه خیریه امام رضا (ع) استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان از پیگیری مطالبات فرزندان خانه های نگهداری با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مهندس بدری نماینده محترم مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی به هماره مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در خانه نگهداری موسسه خیریه امام رضا (ع)   با فرزندان مرکز دیدار و گفتگو کرد.

 در این نشست مهندس بدری نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با فرزندان موسسه خیریه امام رضا (ع) از تلاشها و خدمات دست اندرکاران مجموعه بهزیستی در رسیدگی به نیازهای مددجویان ومحرومان قدردانی کرد وگفت: حقیقتاً خدمت رسانی به احتیاجات و نیازهای محرومان، معلولان و نیازمندان روحیه ای مضاعف و الهی می خواهد لذا ما امروز شاهد هستیم خداوند متعال به بندگان خاص خود این توفیق خدمت گذاری را عنایت فرموده تا گره گشای محرومان باشند.

 مهندس بدری از حمایت کامل و همه جانبه مجلس در رسیدگی به مطالبات مجموعه بهزیستی خبر دادگفت: نمایندگان خانه ملت در یاری رسانی به افراد درمانده، محروم و نیازمند از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهند کرد و با وضع قوانین در جهت زمینه های تسهیل شرایط و بهبودی اوضاع اقتصادی، اجتماعی و غیره آحاد جامعه گام بر می دارند.

گفتنی است در این نشست صمیمانه مسائلی از قبیل؛ مساعدت در تکمیل خانه نگهداری از فرزندان امام رضا(ع)، تامین خودروی مناسب(مینی بوس) برای ایاب و ذهاب فرزندان و پیگیری برخورداری مراکز نگهداری از فرزندان از انشعابات رایگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این زمینه از سوی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیگیری مطالبات این عزیزان قول مساعد داده شد.

شایان توجه می باشد در این دیدار فرزندان مقیم موسسه خیریه امام رضا(ع) بصورت صمیمانه و دوستانه مسائل، نظرات و درخواست های خود را با نماینده مجلس در میان گذاشتند که در این زمینه هم راهنمایی های لازم از سوی مسئولین ارائه گردید.

کد خبر 74202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد