پیگیر افزایش حقوق کارکنان بهزیستی باشید

دیدار امام جمعه و نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با ریاست و کارکنان بهزیستی شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این دیدار که به مناسبت هفته بهزیستی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار درمجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین عسکری نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان در اداره بهزیستی رفسنجان صورت پذیرفت ، عباس بلندی رییس بهزیستی رفسنجان ضمن تبریک هفته بهزیستی ، سازمان بهزیستی را بزرگترین سازمان حمایتی و خدماتی دانست که در کشور فعالیت می کند. وی دو رسالت اصلی سازمان را پیشگیری و توانمند سازی خواند و افزود : امسال سعی بر این داریم در حوزه آسیب های اجتماعی و پیشگیری و آگاه سازی بیشتیرین فعالیت را انجام دهیم . 

وی با اشاره به اشل بسیارپایین حقوقی کارکنان بهزیستی از نماینده مجلس خواهان پیگیری افزایش حقوق کارکنان بهزیستی در مجلس شد. و اظهار داشت : مسئولین و مردم در سوق دادن خیرین به سمت بهزیستی تلاش داشته باشند تا بتوانیم نیاز های جامعه هدف را بصورت ویژه بررسی کنیم .

دکتر حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت خداوند توفیق به شما داده تا شکر سلامتی به جا آوردید به واسطه خدمتی که به افرادی می کنیدکه بعضا از نعمت سلامتی محروم هستند

وی افزود : افراد دارای معلولیت از چند جهت در مضیقه هستند شما باید آرامش و فرشته نجات برای آنها باشید 

جلالی همچنین از نظام هماهنگ پرداخت حقوق به کارکنان دولت خبر داد وگفت پیگیر مطالبات کارکنان بهزیستی هستم

حجت الاسلام و المسلمین عسکری امام جمعه رفسنجان نیز ضمن تبریک هفته بهزیستی به فعالان در بهزیستی گفت: شما عزیزان کاربسیار سخت و دشوار ولی با ارزشی دارید. باید به بهزیستی نگاه ویژه داشت و مردم و مسئولین باید بیایند و از نزدیک مراکز نگهداری بهزیستی را ببینند تا خدمات اینها را مشاهده و شکر گزار نعمت های خداوند باشند.

کد خبر 62068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد