شهرری| بازدید مدیر بهزیستی از مراکز غیردولتی شبه خانواده

مدیر بهزیستی شهرستان ری به همراه معاون امور اجتماعی  خود از مراکز غیردولتی شبه خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان ری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری بسیج، محمد رضایی اصل در تازه ترین بازدید خود از مراکز شبه خانواده اعلام کرد: در بهزیستی شهرستان ری ۶ مرکز شبه خانواده در گروه سنی متفاوت دختران و پسران غیر دولتی داریم ودربخش  مراکز دولتی شیرخوارگاه و ۲ مرکز آسیب دولتی مداخله در بحران و دیگری خانه امن خانه سلامت و همچنین مرکز کودکان کار و خیابان بعثت را داریم و  مرکز شبانه روزی آسیب فرزندان سوء مصرف مواد با نام طلوع بی نام و نشان ها را داریم که این  مرکز محل نگهداری فرزندان ۷ تا ۱۸ سال است.

 معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرستان ری نیز گفت: در روند بازدید ها به صورت همیشگی کارشناسان و معاون ستاد فصلی دیدار داریم اما بنا به ضروریات و موارد خاص و حساسیت ها به صورت ماهانه نیز از مراکز بازدید انجام میدهیم.

مریم صفایی تصریح کرد: در طول بیماری کرونا برخی از بازدیدهابه صورت آنلاین انجام می‌شود با وجود این دیدارهای حضوری همچنان ادامه دارد و چه به صورت سرزده و در برخی موارد با هماهنگی از تمام مراکز دیدار به عمل می آید.

کد خبر 42664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد