برگزاری جلسه مسئولین ستاد پذیرش و هماهنگی جامعه هدف

رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان تهران از کارشناسان این حوزه رعایت درست دستورالعمل ها را با هدف خدمت مطلوب به جامعه هدف خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این نشست با حضور مسئولین ستاد پذیرش بهزیستی استان تهران و شهرستانهای استان تهران در راستای اجرای صحیح دستورالعمل های اجرایی در ستاد پذیرش و هماهنگی جامعه هدف تشکیل شد.

سهیلا یزدان شناس رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی جامعه هدف بهزیستی استان تهران ضمن تشکر از حاضرین گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان و مشکلاتی که دارند درخواست های آنها به صورت صحیح و در همان شهرستان به صورت مناسب انجام شود و جامعه هدف مجبور نشوند که به سمت ستاد پذیرش استان تهران مراجعه کنند.

رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان تهران در ادامه افزود: گزارش های مددکاری که به بهزیستی استان تهران و سازمان بهزیستی کشور ارسال می شود جامع و کامل باشد و نواقصی آن برطرف شود و طبق استاندارهای گزارش مددکاری نوشته شود و نقل و انتقال پرونده ها نیز طبق قوانین انجام شود.

خزائی رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی شهرتهران نیز ضمن عرض خوشامدگویی به حاضرین عنوان کرد: بیشتر مراجعین به شهرستان تهران افرادی هستند که به صورت مکرر و مداوم مراجعه دارند و تا به سرانجام رسیدن درخواست خود چندین بار مراجعه می کنند و این باعث شده حجم کار در این شهرستان افزایش یابد.

قابل یادآوری است، این جلسه با حضور کارشناسان سازمان بهزیستی کشور سردار اله مرادی و افسانه وفادار، سهیلا یزدان شناس رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی جامعه هدف بهزیستی استان تهران، کارشناسان ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان تهران و مسئولین و کارشناسان ستاد پذیرش و هماهنگی شهرستانهای استان تهران در سالن جلسات بهزیستی شهرتهران برگزار شد و کارشناسان ستاد پذیرش و هماهنگی جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور نیز موارد لازم را عنوان کرده و مسئولین و کارشناسان حاضر در جلسه موارد و مشکلاتی که با آن مواجه بودند مطرح و خواستار رفع این موانع و مشکلات شدند.

کد خبر 110270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد