ساخت کانون ناشنوایان نیازمند حمایت خیرین

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان همزمان با یزرگداشت روز افراد دارای معلولیت ناشنوائی خواستار حمایت خیرین جهت ساخت کانون ناشنوایان شد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در بازدید از کانون ناشنوایان زنجان از خرید زمین 400 متری با حمایت اداره مسکن و شهرسازی و تخفیف شهرداری جهت خدمات خبر داد و گفت : نزدیک به 3 هزار ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی هستند که جهت فعالیت گروهی و ایجاد محلی برای تامین نیازهای مددجویان نیازمند همراهی و همکاری خیرین است .
وی با اشاره به نقش برجسته خیرین در حمایت ازجامعه هدف بهزیستی اظهار امیدواری کرد : چون همیشه خیرین در این صحنه نیز نقش آفرینی کنند .
محمدی با تقدیر از جامعه پزشکان خاطرنشان کرد : خوشبختانه بسیاری از پزشکان زنجانی جهت ارائه خدمات رایگان و با تخفیف به ناشنوایان اعلام آمادگی نموده و تفاهم نامه امضاء نموده اند .
این مقام مسئول عدم استفاده از زبان اشاره را در برنامه های تلویزیونی از عمده مشکلات این مددجویان برشمرد و افزود : با تعامل وزیر رفاه ، تعاون و کار و رفاه اجتماعی و رئیس صدا و سیمای کشور به زودی این مشکل حل خواهد شد .
وی از دیدار با رئیس صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد و افزود : در این دیدار بر ارائه خدمات و حمایت رسانه ای و فعالیت مترجم در شبکه اشراق تاکید گردید .

کد خبر 23770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد